Büyük oğlumda büyüyen beşik almıştım. Şimdi beşik kısmında küçük oğlum,ranza kısmında büyük oğlum yatıyor. Bide boydan boya dolap yaptırdım.Her şeyleri sığıyor. Küçük biraz daha büyüsün 2 tane ayrı yatak düşünüyorum.Odam geniş olduğu için.Ranzadan düşme ihtimali olur diye korkuyorum.