Gldekpnci Kızlar bi sayfada 2 aylık bebek 120 cc mama yer yazıyor sizinkiler kaç yiyor sadece mama ile beslenmede
Canselasr Gldekpnci 13.5 aylok kzıım var doğduğından beri 60 içti halada öyle ama memede veriyorum ben
adene Gldekpnci Bizim doktorumuz hem emzirdiğim için bize 60 ml uygun görüyor. Emmese bile 60 ml içer çünkü mide kapasitesi 60 mldir. 90 120 bana göre çok fazla sindirimini zorlaştırır.
anonim99 Gldekpnci 90 falan veriyodum ama doktorumuz 120 ye kadar içer bu çocuk dedi. Hem iştahlı hem boyu ve kilosu maşallah biraz ileride. Ben 120 veriyorum 2 ay 10 günlük civarında
Mlkmsl Gldekpnci 2 ay 21 gunluk 90 cc içiyor daha versem içer ama kusar da aynı zamanda. Midesini refluye itmemek için 3 saatte bir 90 cc veriyorum. Bazen de emiyor işte ne kadar geliyorsa bilemiyorum
Minmini Gldekpnci sadece mama içiyorsa belki ama anne sütü+mama gidiyorsanız çok fazla. Doktorum bize 60 ml diyor.
mrvyhya Minmini acaba neden hem süt hem mama veriyorsunuz gittiğim doktorlarq agliyor desemde mama verme diyorlar
Coynes Benim kizim 37 günlük emzirme ve mama şeklinde gidiyoruz geceleri yatmadan mama veriyorum 120 ml iciyor hala agliyor doğdundan beridir böyle alistim artık 😂
Minmini mrvyhya biz doğumdan sonra yoğun bakımda yattık susuzluk ve sarılıktan dolayı. Üzüntüden sütüm gelmedi uzun bir süre daha yeni yeni geliyor ama hala yetersiz o yüzden doktorumuz bu şekilde yönlendirdi 🤷🏻♀️😔
Coynes Nuurdn 3825 dogdu kuvezde kaldi orda kilosu 3700 dustu eve geldiginde 3700 du suan tam 37 günlük bir hafta önce tartildi 4500 kilo idi😂 Sizinki nasıl acaba neyle besliyorsunuz 🙂
Nuurdn Coynes benim kızımda 3 kilo doğdu emziriyorum ama sütüm fazla gelmiyor mamada veriyorum ardından 90 bazen 60 ml ama doymak bilmiyor bizde geçen hafta tartıldık 4300 çıktı kaç saatte yediriyorsunuz siz