Kızlar 23 aylık kızım 1 ay önce kabizdi götürdük ilaç falan verdi etti ama korkuyor yapmıyor tutuyor hopluyor zıplıyor çok ağlıyor artık dayamayip yapıyor bobon acıdı deyip duruyor nasıl düzelecek piskolojikmen korkuyor bence krem sürme silme falan diyor alt değiştirmemiz bir zulüm