Şöyle söyleyim eyer ortam kuruluksa ilk önce oda nemlendirici olması gerekir eyer yoksa bir soğanı 4 e bölerek,ayırmadan bir-birinden içerisine 4-5 tane karanfil dikin ve odaya koyun bebeyin yanına.Sonra bebeyin burnunu devamlı fizyolojik suyla temizleyin eyer tutkunsa ve nefesinde sorun varsa 1 cc günde 2 kez olur.Eyer bebeyinize hava vermek istiyorsanız o zaman doktorla görüşmeniz lazm o çözüme göre Nebilizatör suyu ile fizyolojik suyu karıştımanızıda isteye bilir.Burda doktorlar onaylamıyor bazen amma fizyolojik serum suyunuda hiçbirşeysiz yani ilaçsız makinaya yapıb hava vermek mümkün amma doktor ne derse ona bakalım