Yarenkk Merhaba, bebeğim 14 aylık mama içmeden uykuya geçmiyor, ana ve ara öğünlerini ihmal etmiyoruz güzel de yiyor fakat tok bile olsa mama içmeden uykuya geçmiyor. Nasıl keserim bu mamayı? Artık kesmemiz gerekiyor. Önerilerinizi alabilir miyim?
Ozra Yarenkk ben devam sütüne geçiş yaptım uyurken süt içiyor doktorum mama yerine böyle yapabilirsin demişti ama yinede gğn içinde 1 kezmama içiyor. Bide şey duymuştum mamayı hemen kesemiyosanız seyrelterek kesebilirsiniz. Örneğin 120 cc içiyorsa mamayı 4 kaşık yerine 3 kaşık koyun zamanla 120 yi 90 a çekin böyle böyle mamadan kesebilirsiniz
livanurvealpinannesi61 Yarenkk 2 yaşa kadar anne sütü yada formül mama verilir zaten uykuya geçerken mama içmesi normal yani benim kızım 2 yaşa kadar formül mama içti gündüz ve akşam uyurken içebilir anne sütü almayan bebeklere 2 yaşa kadar formül mama verilir..
Yarenkk Ozra devam sütü alayım dediğiniz gibi bence de daha iyi olabilir bizim içinde. Ben de şimdi okudum azaltarak kesmeyi deneyeceğim yarına Allah kerim🙃
GoktugAlp_2021 Yarenkk yavaş yavaş alışır sürekli su teklif edin bi zaman sonra mama vermediğinizi anlayıp su içmeyede kalkmaz
Ozra Yarenkk benim kızım mama düşkünüydü ama devam sütünü ayırtt etmedi hiç maşallah içiyor bence sizde deneyin işe yarayacaktır 🙏🏻🫠
Yarenkk Ozra hangi marka alıyorsunuz devam sütünü memnun musunuz kilo alımı vs olarak. Benim kızım çok gazlı ve kabızlık sorunu yasayan bir bebekti. Daha 1 ay önce sma optiproya geçebildim ondan önce sma comfort kullandık hep hazımı daha kolay olduğu için. 1 aydır optipro kullanıyoruz kakasını hala zor yapıyor 14 aylık olmasına rağmen zorlandı. Herhangibi bir hazım sorunu vs yasadınız mı acaba?
livanurvealpinannesi61 Ozra devam sütlerini araştırın biraz içinde çok fazla şeker var inek sütü var inek sütü ve şeker zararlı.
Ozra merkursavascisi_06 süt formunda ama normal paket sütlere göre içeriği vitamin açısından daha zengin bebeklere özgü