Lohusasiniz hissettikleriniz gayet normal. Meme,mama,sık duş qldirmistim yaz ayı olduğu için duş çok iyi geliyor sariliga. Güneşe çıkarın birde ben bunu sonradan duydum ve etkili bir yöntem. Şimdi qklim olsa asla mama vermezdim. O anki psikolojiyle bilemiyor insan. Bebeğim memeyi reddetti 3aylikken. Geciyor inanın ve üzülmeyin sizde dinlenmeye çalışın çünkü anneyle de alakalı bazı şeyler. Allah yardımcınız olsun inşallah çabuk anlatsın bebeğiniz.