Yigenim atipik otizm teşhisi çok zor konuldu çok az belirti vardı nihayet bir doktor teşhis koydu şuan rehabilitasyon+ özel ders alıyor ciddi bir ilerleme söz konusu anaokuluna başladı bu yıl hafif sıkıntılar dışında çok zeki bir kız tamamen eğitime verilen önem derim. Ve lütfen durumu kabullenip çocuğum hasta demek yerine özel ilgiye ihtiyacı var diye düşünüp sosyal çevreden uzaklaşmasina müsade etmeyin.