Yarenkk süt de içmiyor ki anacim yaaa . Meyve suyunu koliyle eline versem içer ama normal süt , çikolatali , muzlu , çilekli hiçbirini de içmedi içmiyor 😔
Ama 1 yaşında kar ya artık bal yavaş yavaş verilmesi gerekmiyor mu . Ben arada kahvaltıda ekmeğine damlatiyorum 😀