Minigim38 Denooomii ben çocukken hep sol elimle yemişim sonra ailem kızarak zorla sağa alıştırmış şimdi sol elimle güç kuvvet gerektiren şeyleri yapıyorum. Sag elimlede hafif yemek içmek gibi şeyler yapıyorum. Bir yandan güzel bisey diğer yandan kötü
BuzluKahve Denooomii henüz belli olmaz. Kızım 7 yaşına kadar hem sağ hem sol kullandı, yazı yazarken sağ tercih etti