NurDrn0 34 haftalık dogan prematüre bi bebeğim var 19 Mayısta doğdu 4 aylık 2 ay sonra 6 aylık oluyor ek gıdaya başlamalı mıyım ? Çünkü prematüre olduğu için bu bebek 4 aylık değil 2 aylık deniyor kafam çok karıştı?
Cinarabia NurDrn0 erken ek gıdaya başlamak sanıldığı kadar çok da iyi bir şey değil bağırsak florası açısından. Doktorunuza danışmalısınız bence