Masumanneincimm Bir yıldır yumuşatıcı olarak bingo lovely kullanıyorum sıkıldım. Önerilere açığım. Deterjan da renkliler için bingo ve beyazlar için omo kullanıyorum. Memnun olduğunuz markalar var mı? Önerir misiniz ?
MelindaMelisa Masumanneincimm Deterjan bu sever denemelil peros almıştım güzeldi.Yumuşatıcıda perosun sarı renklisi çok kalıcı ve güzel kokuyor
Busedmrci Masumanneincimm renkliler için bingo beyazlar için Ariel kullanıyorum yumuşatıcı olarakta yumoş lilyum yada amber kesinlikle ikiside favorim 👌
Deletedmon_69 Masumanneincimm ay uni baby. Kesinlikle. Kokusu konusunda asansöre binsem hala bebek kokuyor diyorlar kokumu kalır 8 aylık olduk 😂 yumuşatıcımın kokusu gerçekten güzel❤️ Odası falan mis kokutuyor çok doğal bi koku.
Kepekekmegi Masumanneincimm abc parfumia romantik gül çok güzel Bingo soft bahar da çok güzel ve baya kalıcı
Ay-Bek Masumanneincimm yumuşatıcı yumoş amber kırmızı olan şişe. Deterjan da beyazlar,renkliler ve siyahlar hepsi için omo alıyorum çok memnunum.