B_KUCUKAVCU benim kızım da 20 aylık ayağının kenarını içe basıyor ortopedik ayakkabı aldık işe yarayacak gibi durmuyor, ayakkabıyla da içe basmaya devam ettiğini görüyorum tekrar başka bi doktora gitmeyi düşünüyoruz. Benzer şeyler yaşıyoruz buradan birbirimizi bilgilendirsek iyi olur