Tke ilk basta 3 saatte bir yapıyprdım gögüslerim zamanla daha gec dolmaya başladı 4 saate cıkardım ama cok düzenli yaptım gerekırse evden cokmadım ki zaten saatlerıme uymak ve dısarı cıkmak cok zordu mutlaka gece kalkıp sagıyordum ilk zamanlar ama psıkolojık olarak cok zor bır durum..sütün saklama kosullarına uymak yazın sogutucuyla gezmek dısarda ihtiiyacı kadar süt tasımak falan cok zor :( lansınoh kullanıyorum ama 11 ay olduk artık gögüsler yumusadıgından cekım gücü yetmıyor