7 günlük bebeğimi emzirdikten sonra mama takviyesi yapıyorum kusuyor ancak burnundan çıkıyor. Mama vermesem sadece emzirdiğim de de aynı sorunu yaşıyoruz. Lahusa annesi olarak çok panik yapıyorum önce burnundan çıkarması bazen de ağzından kusması normal mi ?? ( bu arada zorla yedirmiyorum arandığı için emziriyorum ve burnundan çıkarıyor yada mama verdiğimde )