Sare-10 ugrakyagiz eşin e devlete girsin ordan da şahıs ödemeler kısmına girsin ordan işlemi yapsın paranız yatar.
Sare-10 ugrakyagiz bence 170 ara eşin yanındayken yaptırsın size müşteri temsilcisi ordan yönlendırsin bana cıkmadığı için tan yönlendıremıyorjm senı normalde ordan oluyor da nasıl oluyor
Sare-10 ugrakyagiz burda biri şöyle mesaj atmış onu kopyalıyorum sana ama bence 170 ara alabilirsiniz siz ya da eşiniz hanginiz sigortalıysanız veya bağkurluysanız onun e devletinden şahıs ödemelerime girin orada görünüyor hesap nosunu doğrulayınca 1-2 iş gününde yatıyor hesaba
bernaesin Eğer e devletten banka hesabini tanimlatirsaniz para direkt hesabiniza yatiyor ptt ye gitmeye gerek kalmıyor benim bütün ödemelerim banka hesabıma yatar ve bende 520 almıştım memurum
bircn1 Sare-10 sizin dediğiniz 300 çocuk parası emzirme ödeneği ayrı başvurusuz yatıyor e devlette görebilirsiniz eşiniz sigortali ise oda 520 TL yani ikisi ayrı seyler
Sare-10 bircn1 öğrendim arkadaşım iyice burdan aldım bilgileri 144 ayrı aradım 170 de ama güzel post oldu benim gıbı bılmeyende epey varmış
M1234 Rrabiaa emzirme desteği ayrı süt parası ayrı bende 520 almıştım onun başvurunuzu eşim yapmıştı ama süt parası 300 ayrı yattı
tubaks Baharr_06 sigortalı olan siz ya da eşiniz hanginiz ise onun e devletinden şahıs ödemelerine girince çıkıyor
M1234 Rrabiaa emzirme parasına eşim belediyeden başvuru yaptı süt parasını da sağlık ocağındaki hemşire yapmıştı
Gldekpnci Sare-10 süt parası 520 yattı bana 300 ne ki çocuk parası olabilir mi ne zaman doğum yaptınız