Sare-10 canım hükümet konağına başvurarak alınan ekstra ücret. Eğer SSK’lı çalışıyorsan doğum öncesi senin adına, çalışmıyorsan da eşinin adına yatan emzirme ödeneği 500 küsür. Bunu direkt ptt ye gidip alıyorsunuz. Bebek doğduktan 1 hafta içinde pttye yatıyor genelde emzirme ödeneği.
Sizin hükümet konağına başvurduğunuz 1. Çocuk desteği diye biliyorum.
Ben almadım ama benden 10 gün önce doğum yapan yakınımın eşi de siz gibi gitti başvurdu ekstra aldılar