Kızlar benim 2 aydır ara ara midem agrıyor. Ozellıkle yaglı yedıgımde ağrıyordu. Tam duzelır gıbımoldu ogun annem karısık kızartma yaptı ve inanılmaz agrım var 3 gundur. Gogsumumun tam altı ve ortası. Bilmem anlatabildim mi.ıntenete yazınca hep kotu seyler cıkıyor. Bende bu ikisinden suphe ediyorum. Gegirme, hazmedememe ve yemekten sonra agrım oluyor. Bilginizi paylasır mısınız