Nurbost yiyenimde çıkmıştı Dr demişti sayısı artıyor mu ve büyüyorlar mi kontrol edin ona göre gelin yoksa sıkıntı değil. Seni korkutmak için söylemiyorum yine de tedbirli ol.( senin bebekte büyüklüğü nasıl bilmiyorum yiyenimdekiler bildiğin parmak izi büyüklüğündeydiler)