Ben daha başlamadım önce geçen seneki tulumunu denicem(biraz büyüktü) ama o da kalın gibi,şuan pijama takımıyla yatırıyorum ama penye ince değil kışlık pamuklu olur ya onlarla yatırıyorum kalın yani ekim sonuna kadar giydirmem herhalde sıcağı sevmiyor sonra bakıcam ama arada üstünü örtüyorum gece açsa da