Ozlm123 Kızlar kızım 3 yaşında ağzının içi dili çok kötü bi durumda yani ve öyle bi acıyoki gece uykusunda bile 2 saat sonra uyanıyo acıyo diyo her yolu denedim antibiyotik de başladım ama geçmiyo gibi ya başına gelip bitkisel şeyler kullananlar var mı?
canparelerim Ozlm123 yaptırırrmı bilmiyorum ama toz tarçın dökerseniz oda ağız yaralarını iyleştiriyor, geçmiş olsun🌸