Merhaba benim bebeğim 16 aylık şuan emzirmeyi bıraktırmayı düşünmüyorum ama aklıma hep şu takılıyor ilerde emzirmeyi bıraktırdığumda hep emerek uyuyan bebeğimi nasıl uyutacağım ? Hadi gündüzleri ayakta sallarım gece uyandığında geri uykuya nasıl daldıracağım ? Siz nasıl yaptınız?