Kızlar selam
Bebeğim 9 aylık. Sabah doktora götürmüştüm ateşi var diye. 37,5 çıktı. Doktor muayene etti bı sorun yok dedi.
Ama gün içerisinde ateşi çok çok yükseldi. 39,5 gördüm yani.
Acile götürdüm akşam, oradaki doktorda boğaz ve kulakta biraz kızarıklık olduğunu ve antibiyotik kullanmak gerektiğini söyledi.
Başına gelen var mı acaba? Nasıl sürüyor süreç 😞
Antibiyotigide verdim az önce hemen kustu zaten sevmedi sanırım.
Doktor ateş bı kaç gün sürer dedi ama bilmiyorum korkuyorum. İlk defa ateşlendi çünkü. Çok çok hasta sanırım.
Dolven ve calpol kullanıyoruz, bı düşüyor sonra geri çıkıyor. 😞 Napacagimi bilemedim.