Cly01 Hiç gitmedim ben Urfa’dan geleli 1 yıl oldu denediklerin bunlar.Tatvera oyun alanı var ama kirliydi çok temiz değil.Alaçatıda üst katta oyun alanı bir abla duruyor ama hafta sonu için geçerliydi en son.Hafta içi oyun alanı kısmı kapalı duruyor.