Elif3888 Kizlar sut sagma makinesi MOCHI var kullananlar sizce almalimiyim.... yoksa baska bir sekilmi alayim elekktrikli filan yoksa yeterli olumu mohci
TosbikAyaz35 Elif3888 Sütün çok mu eğer çoksa mochi çok iş görüyor bide takıyosun gogusune ister isini yap o sagsin ister bebeğinizi emzirirken oda diğer gogusunuzu sagsın kolaylık oluyo ama sütun çok azsa elektrikli daha iyi tabiki
pollyophelia Bende hem avent elektrikli hem de mochi var bir göğsümü aventle diğerini mochi ile aynı anda sağıyorum mochi daha hızlı sağıyor genellikle ve aynı oranda süt çıkıyor gayet memnunum ikisinden de