Seliscee irem_19 20 gün pisikle uğraştık resmen bez markalarını değiştirdim sarı kantaron sürdüm sık sık yıkadim nemlendirdim hamazinc mustela hepsini sürdüm hiç biri iyi gelmedi , tek çişini yaptı hemen değiştirdim ama bize iyi gelen prima premium a geçtim ve oksizinc pisik kremi bebekler icin olani da var çok şükür 2 günde düzeltti size de öneririm krem iyi geldi birde ıslak mendil kullanmadım pamukla sildim hep
kayafamly irem_19 bende Sleepy kullanıyordum devamlı pişik oluyordu a101 ın Soffio pure touch serisine başladım öneri sayesinde prima ile eş değer bi deneyin ben çok memnun kaldım artık pişik yok
Kubra2646 Benimde aynı şekildeydi kızım beş aydır pişik denemdiğimiz şey kalmadı. Sonra bi eczacını. Önerisiyle hamazinc ve coresatin aldım. Önce hamazinc i sürüyorum 10 dk açık bekletiyorum sonra coresatin i sürüyorum 2 günde inanılmaz iyileşti. Ben sudokrem va bütün kremleri denedim işe yaramadı bezini değiştirdim prima kullandım yine geçmemişti bu geçirdi biraz pahalı am değer
Kubra2646 Coresatin mavi yazılı olan bariyer güçlendirici. Ben direkt eczaneden aldım o yüzden pahalı sanırım 500 lira falan demişti bana netten almamızı önermedi sahteleri olabiliyormuş. Eczacı da tanıdık yalan söyleyeceğini sanmam
senapulim irem_19 SANA TEK VE KESİN ÇARE SÖYLÜYORUM LÜTFEN GÖZ ARDI ETME BENİM BEBEGİMDE FISIR FISIR SULU KABARDI SOYULDU HERSEYİ DENEDİM 3 KERE DOKTORA GOTURDUM FAYDA YOK TEK KESİN ÇÖZÜM ARKO TÜP KREM SAAT BAŞI SUR VE AKSAMA KADAR KURUTUP ATACAK DENE ŞOK OLACAKSİN
Blge1 irem_19 benimde bebeğim ek gıdaya geçtiği dönemlerde pişik olmuştu yazdı havada sudocrem sürüyorum hiç iyi gelmemişti bepanthol baby kullandım iyi geldi artık pişik olsun olmasın her kaka alımından sonra sürüyorum hiç pişik olmadı birdaha.
Ela3424 irem_19 hametan harika bir krem biz memnunuz çok havalandırın 15-20 dk sürekli ıslak mendil asla kullanmayın bebek temizleme pamuğuyla ile silin evet teavazol sadece 5 gün hametwnın mavi olanı harika havalandırın bol bol arada ılık suyla yıkayın geçer inşallah
Tosbikannem irem_19 pamuk kullanın ıslak mendil yerine kuru tutun altını bir de kaka yaparken yıkayın kuru tutmaya özen gösterin ayrıca bepanthol iyi gelir diye düşünüyorum Bi memnunuz Sudocrem bizde işe yaramadı bezin markasını değiştirin bir de son olarak gıda alerjisi süt alerjisi var mı dikkat edin
Busrkrkc irem_19 mandalina gibi asitli şeyler veriyorsanız belki o pişik yapmıştır benim bebeğimde de oldu hamazinc ve travazol karıştırdım iyi geldi
Sare-10 irem_19 bezi değiştir markette farklı bir marka al dene bakalım ondan mı belkı de mantardır pişik değil. Sudocream tavsıye ederım yağlı bır krem olduğu için rahatlatır sorunu çözer
irem_19 Seren-karan ama altı kıru kalmalı diyorlar zeytinyağı sürünce hemen kurumazki nemli kalır beze yapışır
Seren-karan irem_19 canım zeytinyağı ıslak bırakmaz ki yağlı bırakır biz öyle yapmıştık bi süre yağ sürdük sonra Sudocrem sürmüştük iyi gelmişti yine de siz bilirsiniz
blgn345 irem_19 aseptine ben çok memnunum ne kadar da pişik olursa olsun birazcık sürünce pamuk gibi oluyor bende sleepp kullanıyorum pişik hiç yapmadı sadece dışa çıkarıyor sleepp den bu yüzden memnun değilim ama pişik kremi aseptine başka hiç kullanmıyorum sadece bunu kullanıyorum çok güzel
Habibeayliz32 aleynalina0 sürtüyorr amaa ıslak mendil alkollü oluyor ne kadar temiz şçerkli kullanılsadaa doktorlar ilk pişikte ıslak mendil kullanmayın diyor geçmeyem pişiktee direk bez değişimi öneriyor yanı bşzde oylemolmustu bn 6. Ayaa kadar pamuk kullandö kaynamıs ılımıs suyla cok fayda gordm halaa oyle 1 haftaa once ilaç kullamdıgımız için pişik olmultu yine ıslak mendili bırakıp pamuk kulandö toparladı hemen
Ezzzzi irem_19 ne zaman primayı bıraksam dediğiniz gibi oluyor poposu. 1 yaşında hem de, diyorum büyüdü artık pişik olmaz , molfix ve goon alıyorum yine pişik olıyor yine primaya geçiyorum , muhtemelen sizin de bezden