Yemesin arkadaşım inan acıkınca yiyorlar,bir aralar benim kızım da öyleydi Allahım aç geziyor bu diyordum bir tas bişey yese alkışlıyorduk🤣🤣🤣Sonra saldım ve düzeldi inanın aç kalmyorlar eline bişey verin salatalık,muz filan.Annenizde yiyorsa ayrıca tamam işte yiyormuş siz de üzmeyin ne kendinizi ne bebeğinizi,bu arada gece ben 10-12 kere kalkıyorum emzirmek için ağlıyor yırtıyor kendini ama geçiyor ben inanıyorum hiç stres yapmıyorum o yüzden