bugleminannesi34 Kizlar 19 aylık kızım var eşim birdaha çocuk istiyor şimdi yaparsam çocuk doğduğu zaman kızım 2.5 yaşında olucak (tahmini ) sizce nasıl
UcuBulunamayanBant bugleminannesi34 cok zor oluyor 2yasinda oglum var ve 13gunluk bir kizim oglum kiskaniyor ha seviyor opuyor ama arada kıskançlık krizleri yasiyoruz benim icinde cok zor oluyor oglumu ihmal ediyorum uzuluyor diye cok kafaya takiyorum bu kadar psikolojik anlamda zor olacagini dusunmezdim ha soyle belki konusmaya baslamis olsaydi bu kadar zorlanmazdim en azindan o bana ben ona derdimizi anlatabilirdik 3yas dahs ideal bence en azindan konussun tuvaletini ogrensin.
_Prens_annesi_ bugleminannesi34 bence kızın daha küçük çok ihmal edersin onu biraz daha büyüsün 4 5yaşina kadar Hemde sende çok zorlanırsan yıpranırsn
meryemasln Oğlum 28, kızım 5 aylık çok zor En azından kendini ifade edebilmeli ilk çocuk Aksi taktirde sinir sisteminiz çok yıpranır 😅