irem_19 bende de aynı sorun vardı. Odaya girip yorganı üstüme örterken uyanırdı. Sessizce yatağa girip yatardım sağa sola dönmeden uyurduk uyanmasın diye. En sonunda mecburen 5 aylıkken odasını ayırdım. Üzüldüm ilk başta daha küçük korkar mı vs. Diye ama hiç sorun olmadı artık bebeğimde bizde rahatça uyuyabiliyoruz (geceleri 273848 defa uyanıyo hala tabi ama😂 yok diş ağrısı, yok mama, yok su vs.) ama en azından bizim sesimize uyanmıyo. Bide ben seste uyumaya alışsın diye gündüz odasında uyuturken salonda hafif seste tv açıyorum ya da camı aralıyorum dışardan ses gelsin seste uyumaya alışsın diye oda işe yaradı