Merhaba oğlum 13 aylık . Doğduğundan be düzelmeyen bi uyku sıkıntısı var . Eskiden sabahlrıda vardı ama şimdi gündüz uykusu çok iyi ama geceleri yarım saatde bir kalkıyor . En fazla 2 saat diyebilirim. Bu zamna kada bir elin parmagını geçmez uyuyup sabahladığı. Zaten hep uyku sıkıntısı yaşıyoruz ama şu 3-4 gündür daha feci ne olduğunu da anlayamaıyprm sabaha kadar dizimde salıyorm . Bu dönemle mi alakalı yada bi çözümü olan varmı uykuyla alakalı lütfen yardımcı olun