Tazeanneyimbenn
- Aydan selam olsun ve GE - ÇE - CEK!
Seni anlıyor, ve kocaman sarılıyorum.
Zaten tüm bu hisler de anlaşılınca geçmiyor mu? :)
Benim kendimi “iyi” hissetmem 8 ayı bulmuştu. Ama iş sende bitiyor, kendine iyi gelecekler şeyler yap, al, ye, gez.
İnan geçecek…