kayraninannesiiii Kızlar bebeğimi götürdük bugün fakat evdeyken kafasi 37.6 - 38 çıkıyor fakat kulak içi beni enteresan bir şekilde korkutuyor 39.1 felan. Hangisini baz almalıyım? Kulak genelde fazla çıkıyor evet ama önemli olan kafadan ölçmek mi bı aydinlatin lütfen
TwinsAndBeren kayraninannesiiii bugün aynısını yaşadım alından 35 çıkıyor kulak içi sırayla 38-39-40 çıktı bi panikle hastaneye gittik orada 37.9 çıktı alından ölçtü doktor ve dedi ki klasik eski tip ateş ölçerle koltuk altından ölçün dedi. Çocuk cayır cayır yanmıyorsa ateş ölçere çok aldanmayın
kayraninannesiiii TwinsAndBeren aynen bizimde öyle koştur koştur gittik sabah kulak içi 39.3 dü kafası 38. Kan idrar temiz sadece ateşi var. Var ateşi belli ama 39 kadar yok diye düşünüyorum ama emin olamadım hangisine inanacagimi şaşırdım. Kulak çok yüksek çıkıyor. Eski usul de var aslında ama bebeğim asla olcturmuyor. En iyisi kulağı bırakıp kafasını ölçeyim😔 çok teşekkür ederim