Merhaba arkadaşlar geçenlerde eşime bi iş arkadaşı bu yeri tavsiye etmiş Bilecik’te sanırım suyu şifalıymış ve üniversite onaylı bi yer. 4 tane çeşmesi var. Her bir çeşme bi organ için. Mide,safra,böbrek ve deri(egzama) için. Hiç giden deneyimleyen oldu mu fayda gördünüz mü? Eşimde senelerdir sedef var kortizon kullanmaktan bıktı artık bi gitmeyi düşünüyoruz ama bilgilendiren olursa sevinirim 💐💐