merhabalar, önümüzdeki ay işe başlayacağım özellikle bu ay bebeğim bana aşırı düşkün oldu saniye gözünün önünden ayrılamıyorum hiç kimseye gitmek istemiyor. önümüzdeki ay işe başlayacağım. bu durumu nasıl aşacağım. sizlerin tecrübesi neler. biraz anlatır mısınız bu beni aşırı üzüyor. annem bakıcak ama onun kucağına dahi gitmiyor. bebeğim 8 aylık bu arada.