Merve_4141 Merhaba hanımlar 2 buçuk yaşında kızım var geceleri uyumadan önce neler yeniyorsunuz acaba
Buglem22 Merve_4141 muz ceviz pekmez ve hipp kaşık maması bunları karıştırıp yediriyorum eğer kaşık maması yoksa irmiği pişirip de karıştırabilirsin
SelimZeynep Merve_4141 2 buçuk yaşında bı çocuğun yatmadan önce bişey yemesine gerek yok ki akşam yemeğini güzel yiyorsa bir porsiyon meyve gayet yeterli neden midesini dolduruyorsunuz ki yatmadan yemekte midesine zarar
Senorita Merve_4141 en son yemeğini 7 8 arası yiyor varsa bir şeyler atıştıryor meyvedir biskuvi falan 30 aylık
kubr_pak Merve_4141 29 aylık kızım, akşam bizimle yemek yiyor, yatarken daha bir şey vermiyorum su içip yatıyorum, sabaha kadar da çok şükür uyuyor
biranneninkalbi SelimZeynep olur mu tıka basa doyurmaları lazım mazallah çocuk acıkır da gece kalkar bu hanımlarında uykusu bölünür Allah korusun
Maviim Merve_4141 Yatmadan bişey yemese daha iyi bencd mideye zararlı. Benimki 15 aylık yatmadan mama içiyor uyuyor ama zamanla onuda bırakıcaz
TalhAzra Merve_4141 2 buçuk yaşındaki çocuğun bebeklik düşüncesinden çıkması lazım belki emzirme haricinde gece çok kalkmasın diyorsanız meyve yiyebilir bence yada artık anne sütü almıyorsa süt verebilirsiniz
Evaninanasi Merve_4141 sanırım tüm sorun bu. Sizin bebeğiniz açlıktan değil alışkanlıktan uyanıyor. Mamaya bağımlılığından yani. Mamayı artık kesmeniz gerekiyor her şeyden önce dişlerine zarar. Biberon çürüğü olabilir dişlerde
Seda_korkmaz06 biranneninkalbi sen aç aç yatır gecede 50 kere uyanan bebeğinle ilgilen dünyanın en fedakar annesi olursun 👍
biranneninkalbi Merve_4141 zoruna mı gitti çoğu kadın bu dusuncede forumda görüyoruz okuyoruz sizde dürüst olun
Bebegimm1 Merve_4141 akşam yemeği yiyor 8 gibi yani meyve süt vs gibi şeyler değil doyurucu ana yemek yer yarm saat snrada banyo yaptırırm banyodan snra da suyunu içirirm 9 gibi de uykuya geçer sabaha kadar uyur bebekkende düzeni böyleydi bozulmadı
biranneninkalbi Seda_korkmaz06 aç yatırmıyorum gecede 50 kere kalkmiyoruz sizin gibi çocuğumu tıka basa doyurup kendi rahatimi da düşünmüyorum ne yazık ki
B1elf Seda_korkmaz06 bebekle ilk 6 ay aç olduklari için gece uyanırlar. Birbirinize laf yetiştirmeden önce doğruyu ogrenseniz keşke.