busenur381_ Bebeğim kırk günlükken bağırsak enfeksiyonu geçirdi iki gün hastanede yattık bir hafta oldu ancak hala sulu kaka yapıyor iştahı yerinde ama ishalin hala gecmemesi normalmi günde 7 defa yapiyo en az