Miray_yetgin benimki de öyleydi ilk 3-4 banyodan sonra böyle olmayacak dedim kucakladigimgibi duşakabine girdim :) küvette kıyametleri koparan çocuk şimdi artık dusakabinde gülücükler atıyor hatta çıkarken uyumuş oluyor mest oluyor resmen :) tabiki çok çok dikkatli olmak lazım sabunluyken bebek elinden kayabilir, senin ayağına kayabilir vs. Mümkünse kovaya suyu doldur Bi de tabure al tabureye oturarak bacaklarının üzerinde yıka. Bu daha az tehlikeli. Ben de ilklerde böyle yıkadım artık dusun altında hızlıca yıkayıp çıkıyorum havalar soğudu malum. Bu arada bebegim 2 ay 20 gunluk