Güvenli bağlanma açısından sık sık emzir bence doktor bana da saatle emzir dedi birkaç gün denedim çocuk sürekli ağladı sonra düşündüm saatle emzirsem ne olacak Allah aşkına doktor gazı oluyor diye öyle dedi ama bebeğim benim kokumu istiyor doktor bunu nerden düşünsün doktorların bazıları çok duygusuz