Bebeğim 13 gün sonra tam 7 aylık olucak. Ve ben işe başlıyorum yarın. Sıkıntımız şu. Meme dışında herseyi reddediyo. Ek gıda çocugu değil asla. Bebeklerine kase kase çorba içiren annelere çok imreniyorum. 😔 O kadar aksi bi çocuk ki biberon dahi almıyo itiyo. Ama emziği çok seviyo. Yani ek gıda konusunda bana yardımcı olabilicek olan annelerimiz var mı? Kaşığı ağzına götürdüğümde sağa sola çeviriyo kafasını. Ben işe gidince aç kalıcak ve kahretsin ki çalışmak zorundayım 😔😔😔😔