Bebeğim 8 aylık oldu 2 aydır gece 2-3 defa göğsüme alıyorum emerek uyuyor 1 kere de mama yapıyorum. Alışkanlık haline getirdi sanırım. Uyku eğitimi almayı düşünüyorum sizde durumlar nasıl ? Ne yapmalıyım ? Uyku eğitimi alanlar nasıl ilerledi çarşafta sallayarak uyutuyorum bir de yıprandım artık