bademgozlum Bebeğim çok gazlı sürekli kolik ağlamaları oluyor özellikle gazını çıkartırken asırııı ağlama krizine giriyor. Bu şurubu duydum ama kullanan var mı
B_KUCUKAVCU bademgozlum bizde kullandık doğduğunda doktorumuz yazmıştı hem gaz sorununu cozdu hemde sakinlestirdi bitkisel olduğu için
inan-472 bademgozlum 40 günlük olduk gaz sorunumuz başladı bizede 2 gün önce yazdı doktor günde 4 kere bir çay kaşığı
B_KUCUKAVCU bademgozlum ilk zamanlar 2-3 defa verdik sabah öğle akşam şeklinde daha sonra büyüdükçe azalttım bebegin durumuna göre ayarlayabilirsiniz