Kızlar bebeğim 3 aylıkken sol göğsümde kocaman sert bi beze oluştu ama ağrı sızı yok sadece duruyor öylece doktora gitmiştim ultrason felan çekip baktılar süt toplanmış dediler emzirmeyi bırakınca geçer dediler ama yaşayan varmı böyle birşey şu an bebeğim 18 aylık hala emiyor ama o süt bezesi olan göğsümü fazla emmek istemiyor neden acaba hep sağ göğsümü emmek istiyor o beze nasıl geçecek 😞