Lasmin ayakta sallanarak uyuyordu. 7,5 aylıkken aldık eğitim şu an 18 aylık hala kendi uyuyor. Ben memnun kaldım. Eğer 1 yaşından sonra alacak olsaydım cesaret edemezdim daha farkına varıyorlar her şeyin daha fazla direnme oluyor. Yani alacaksanız ne kadar erken o kadar iyi