Tugba94_yk İyi geceler anneler, oğlum 3 ay 15 günlük rota virüsü aşısı yaptırıcağım 3 ayı biraz geçti bir sıkıntı olurumu aranızda yaptıranlar varsa bu konuda bana yardımcı olabilir mi ?
Icot Tugba94_yk kızım 3 ay 12 günlüktü ilkini yaptırdığımızda. Sorun olacağını sanmıyorum bizde bir sorun olmadı. Doktoruna da sormuştuk zaten fazla geçirmeden yaptırın diğerini de ona göre ayarlayın demişti.
Elifsygn Tugba94_yk birinci doz 2 aylıkken ikinci doz ise 4 ayına girmeden oluyor ewet gecikmişsınız ama buyuk ihtimal le ikinci dozu vurup bir ay sonrada dıger dozu vururlar sorun olmaz buyuk ihtimalle
Humamm Tugba94_yk kizim 3 aylikken yaptirdim simdi 5 aylik 2. Dozunu yaptiricam bence gec kalmadan sorup yapiliyorsa yaptirin