Biz 6 aylığız 1 aydır 150 cc içiyor, bazen 120 bazen 180 o gün ki iştah durumuna da bağlı (3-4 saatte bir) Yavaş yavaş ek gıdaya geçiş yapıyoruz çünkü 1 aydır aşırı gazı var (alttan) o yüzden çok da acele etmek istemiyorum sanırım zor alışıcak gıdalara