Nzmyshn eczaneden alıp ben kendim yaptım ağızdna veriliyor yanağının iç yüzeyine sıkabilirsiniz yalnız çok tok olmasın bebeğiniz, kusabilir. En yaygın yan etki kusma o da çok gözükmüyo düşünün 😂 siz çok doyurmayın beneğinizi yaptıktan da yrım saat sonra doyurun kusmasın, ki kussa da bir damlası bile yeterli rotanın yine de hepsi kalsa daha iyi olur.