Bir buçuk aylık oğlum var. 2 gündür çok huzursuz. Gazlı bir bebek ama önceden de gazı vardı ve onun sıkıntısını az çok biliyorum. Şu an kendisi daha çok çıkarabiliyor gazını. Ama niyeyse durduk yere ağlıyor, huysuzlanıyor. Uykuya dalmakta zorlanıyor,çok az uyuyor. Atak haftasından kaynaklanıyor olabilir mi? Yaşayan var mı?