istanbul34- Bebeğime anne sütü yetmediği için mama veriyorum ama biberon çoğunlukla tutmuyor bende şırıngayla vermek zorunda kalıyorum başka bi yöntem var mı tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi bu arada bebeğim 3 aylık
Aysnrincii istanbul34- eds yöntemiyle mama verebilirsiniz ve memeden kopmadığı için hem Red yaşamazsın hem de sütün artar