Sevdaa34 Hanımlar merhaba , 1 aylık olcak oğlum mama ile besleniyor ve çok aşırı sık kaka yapmıyor normal mii yaşayan var mı ?
yildizmom-2023 Sevdaa34 mamayı hemen sindiremedigi için yapamaması normal ben Bebelac kullanıyorum 3 günde 1 yapıyordu şimdi Bebelac Gold a geçtim 2 gündür yapiyor
Sevdaa34 yildizmom-2023 Bende bebelac gold kullanıyorum , sizinki ne kadarlık ve ne sıklıkla yapıyo kakasını
yildizmom-2023 Sevdaa34 3 buçuk aylık bn mamayı çok Zorda kalırsam veriyorum geçen ay 10 günde 400 Gr bitirdi bu ay 4 kere yedi mama ziyan oldu mesela belli olmuyor o yüzden ama Bebelac verirken 3 gün falan sonra yapıyordu bu ay Bebelac Gold a geçtim onu da 4 kere içti içtiği günler de yapmıştı kakasini