Buse-ayaz-14 Merhabalar 1 buçuk yaş aşısı olduk bugün 4 gün ama hala ateş devam ediyor normal mı bu durum acaba
engteacherrr Buse-ayaz-14 her bebekte farklılık olabilir tabi ama bnm kızımda olmadı hiç. bence bi doktora danışın 4 gün uzun geldi bana