KorkmaYemem oktay banlı ya yaptırdık biz. Kendi özel yeri var. Ancak hangi hastane ile anlaşmalı ise ameliyatı o hastanede yapıyor. Akay lokman hekimde yapmıştı. Ameliyat sonrası 3 gün hastanede kalınıyor. Biz şükür herhangi bir sorun yaşamadık. Evet ilk başlarda zor oluyor çünkü yemek yemeyi çok severken birden hiç bişey yiyemez oluyorsun. Ama 1 sene gibi bir süreçte herşey normale dönüyor. Şuan eşim istediğini yiyebiliyor ama tabi az az. 2 sene oldu yaptıralı. O zaman 30 bine olmuştu en son birkaç ay önce 70 diyorlardı ama şimdi ne istiyor bilmiyorum. Eşim 125 kg dan 75 kg ya düştü Şuan kilosu sabit duruyor. Ama bambaşka biri oldu iyi ki yaptırmışız